Tuesday 17 March 2015

Paris...encore!














A few more pictures from beloved Paris. This time I went on a marathon day trip with younger girls (yes, two trips to Paris in a matter of weeks, lucky in a way, but with schoolgirls to shepherd all the way, not as nice...). The trip is normally a great day out with plenty of gorgeous sight-seeing but this year my mood was really tempered by the mountain of admin jobs I had to deal with before going. I swore it would be the last trip I would organise, especially given that it tears me away from Baby during a weekend. The only consolation I found is finding some cheap, really nice fabrics in the 30 minutes shopping time I allowed the girls to have. The bottom of Montmartre hill is great for that. Also, I totally fell in love with the Makower collection, so cute!

Encore quelques photos de Paris. Cette fois-ci j'y étais pour une journée marathon avec des filles de quatrieme (oui, deux séjours à Paris en quelques semaines, j'ai de la chance, mais avec un tas de filles à chaperonner, c'est moins drôle...) Ce voyage éclair est normalement super avec plein de jolis monuments à admirer mais cette année mon humeur joviale habituelle n'était pas au rendez-vous à cause de la montagne de papiers que j'ai dû remplir pour tout formaliser. Je me suis jurée que ce serait le dernier voyage scolaire que j'organiserais, surtout que je prends sur mon temps personnel donc je ne vois pas Bébé. La seule consolation a été de trouver des tissus pas chers au Marché St Pierre dans les 30 minutes de temps libre que j'ai donné aux filles. Montmartre est l'endroit idéal pour ca. Je suis aussi tombée completement amoureuse des collections Makower, des tissus craquants!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...