Monday 3 November 2014

no time to explain


No time to explain where the past three weeks have gone. Not much has happened and yet many memories come to mind of autumnal walks in the park, family visits, and endless preparations for my Christmas projects. More on that in the next few days if all goes well, not that I mean to be cryptic or anything but it's finally all coming together and I hope it will work out the way I'd like it to.

Pas le temps d'expliquer où les trois dernières semaines sont passées. Il ne s'est pas passé grand-chose et pourtant plein de souvenirs de promenades automnales, de visites de nos parents, et de préparations pour mes projets de Noël me viennent à l'esprit quand j'y pense. Je vous en dirai plus dans les prochains jours si tout va bien, pas que je veuille faire planer le mystère mais je boucle tout en ce moment et je voudrais que ça se passe comme je veux.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...